mandag den 17. januar 2011

Third day in Paris



Den sidste dag var vi i Marais, men først var vi lige forbi Printemps (stormagasin), jeg ledte efter nogle støvler fra Chloé, som jeg desværre ikke fandt, men så fik jeg købt så meget andet. Jeg indgik et kompromis med min søster - kun et stormagasin. Galerie Lafayette og Printemps ligger lige ved siden af hinanden, men min søster hader stormagasiner, hun får det fysisk dårligt, så kun et stormagasin af gangen :)

The last day in Paris we spend in Marais, but first we stopped by Printemps (department store). I was looking for a pair of boots from Chloé but unfortunately I couldn't find them however I did buy other things. I made a compromise with my sister - only one department store. Galerie Lafayette and Printemps are located right next to each other, but my sister hates department stores, she get physically ill, so only one department store at a time :) 

Knit skirt from Bel Air

Cashmere cardigan from Loft

Skirt from Emporio Armani

Ingen kommentarer:

Send en kommentar