torsdag den 6. januar 2011

Summer


Jeg kan næsten ikke vente til det bliver sommer, er bare så træt af vinter, men næste lyspunkt er Paris - om kun en uge :) Jeg har næsten allerede planlagt alt, hvad jeg skal de forskellige dage - skal nok fortælle mere om det senere, men har bare et kæmpe projekt på arbejdet som SKAL være færdigt inden på mandag.
Jeg kan desværre ikke huske, hvor jeg har fundet billedet - jeg ville ikke have noget imod at se sådan ud til sommer :)

I can hardly wait till summer, I'm just so sick of winter, but next bright spot is Paris - in only one week :) I have already planed what to do each day - I'll tell you more about the planes later but I just have a huge project at work which has to be finished Monday.
Unfortunately I can't remember where I found the photo - I wouldn't mind looking like that this summer :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar