søndag den 16. januar 2011

Second day in Paris


Fredag var vi over på Avenue Montaigne, hvor alle de store dyre butikker befinder sig. Derefter gik vi ned af rue de Faubourg St-Honoré + rue St-Honoré, som bestemt også er et besøg værd. Vi var også lige et smut nede af rue Cambon :)

We spend Friday at Avenue Montaigne where all the expensive shops are located. After that we walked down rue de Faubourg St-Honoré + rue St-Honoré which are certainly worth a visit. We were also a quick trip down rue Cambon :)

Quilted skirt from Prada

Shoes from Chanel

Jeg er helt vild med Chanel's ballerinaer med elastik. Jeg købte et par i sort silke satin for et par år siden i New York, som jeg har elsket næsten lige siden - til at begynde med synes jeg, de generede lidt, men efter de blev gået lidt til (jeg brugte dem, når jeg cyklede på min kondi-cykle :)), er de nok noget nær de mest behagelig sko jeg har. Jeg så egentlig denne udgave i foråret, men de var umulige at finde i min størrelse, men heldigvis har de lavet dem igen, og så blev man jo nød til at købe dem med det samme :)


I'm completely in love the ballerina flats Chanel's makes with the elastic edge. I bought a pair in black silk sateen a couple of years ago in New York, which I have loved ever since. They are probably the most comfortable shoes I have. I saw this version of the shoes last spring but was unable to find them in my size, but fortunately they have made them again, so I had to buy them at once :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar