onsdag den 12. januar 2011

Paris


Så er det i morgen tidlig, jeg tager til Paris, og med temperaturer på 10-12 grader alle dagene, er det lige før man overvejer, om man overhoved gider at tage sin vinter-jakke med, men skal jo selvfølgelig også lige ud til lufthavnen klokken kvart i kvalme i morgen tidlig, så den kommer jo nok med alligevel, men vil nok for en gangs skyld stige ud af bamse-støvlerne, ved godt de ikke er særlig fashionable, men de er godt nok varme :)
Heldigvis er jeg lidt inde i det med at skulle tidligt op, skulle møde på location meget tidligt i morgen (og meget langt væk fra hvor jeg bor) for at tage billeder til vores nye katalog. Udover det umenneskelige møde-tidspunkt forløb dagen heldigvis helt perfekt, så nu glæder jeg mig bare til at se resultatet.

Tomorrow morning I'm going to Paris and with a weather forecast that says it's going to be 10-12 degrees, it's almost enough to make you consider not bringing your winter coat, but off course I do have to get to the airport very early tomorrow morning so I'll probably bring it, but for once I'll get out of my UGG's, I know they are not very fashionable but they sure are comfy :)
Fortunately I'm a little use to having to get up early, I had to be on a location very early this morning (and very far away from where I live) to take pictures for our new catalog. Besides the inhumane hour it was a perfect day, now I'm just excited to see the result.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar