tirsdag den 4. januar 2011

Added


I går startede Kassandra udsalg, og det kunne jeg selvfølgelig ikke gå glip af. Det blev desværre kun til disse mægtig fine armbånd - desværre siger jeg, fordi jeg er totalt forelsket i et par over-the-knee støvler fra Chloé, men de var desværre stadig lidt for dyre. Så nu krydser jeg fingre for at jeg kan finde dem lidt billigere i Paris.

Yesterday the sale started at Kassandra (great shoe store in Copenhagen) and off course I couldn't miss it. Unfortunately I only bought these amazing bracelets - unfortunately because I'm completely in love with a pair of over-the-knee boots from Chloé, but they were still too expensive. Hopefully I will find them in Paris next week cheaper - fingers crossed.

  

Photos from Jimmy Choo

Min mor og søster købte hver et par af oven viste ballerinaer fra Jimmy Choo - super fine, men min loyalitet ligger altså hos Chanel :)

My mom and sister both bought a pair of above shown flats from Jimmy Choo - I think they are really cute but my loyalty lies with Chanel :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar