mandag den 27. juni 2011

More additions from Paris

Fredagen blev brugt til at sove længe, spise morgenmad på Les Deux Margots og senere kage på Ladurée i Rue Bonaparte og ellers bare slentre rundt og shoppe i Saint Germain området.

We spent Friday sleeping late, eating breakfast at Les Deux Margots and later cake at Ladurée in Rue Bonaparte and otherwise just strolling around and shopping in the Saint Germain area.



Vi var lige et smut forbi den lokale Zadig & Voltaire butik, hvor jeg købte disse to fine kashmir bluser - det kan man jo altid bruge. I Zadig & Voltaire havde de -40% på alt, og min søster havde fået en mail med en promotion code så man fik yderligere 10% :)

We went by the local Zadig & Voltaire store where I bought these cashmere sweaters. There was -40% on everything and on top of that my sister got an email with a promotion code so we got an additional 10% off :)


Jeg købte også et armbånd med dødningehoved. Da jeg var i Paris i februar, købte jeg nogle magen til, og jeg synes bare, de er rigtig fine - I kan se dem her.

I also bought a bracelet with a skull. When I was in Paris in February I bought some just like it but in different colours - you can see them here.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar