mandag den 20. juni 2011

Sale - Matches

I sidste uge startede nogle af mine ynglings web-shops deres udsalg. Det her er mine favoritter fra Matches. Jeg ville fantastisk gerne eje det hele, men jeg har været dygtig - jeg har ikke haft fingrene i kagedåsen :) - For på onsdag skal jeg til Paris, og så nytter det jo ikke at bruge alle sine penge på forhånd.

Last week some of my favourite web-shops started their sale. These are my favourites from Matches. I would love to own all of these items, but I've been a good girl and kept my hands out of the cookie jar :) - This Wednesday I'm going to Paris and it would kind of defeat the purpose to have spend all my money beforehand.


1. Blouse from 3.1 Phillip Lim
2. Bag from Stella McCartney
3. Shoes from Lanvin
4. Keyfob from Lanvin
5. Shorts from 3.1 Phillip Lim
6. Clutch from Marc Jacobs
7. Top from Diane von Furstenberg
8. Skirt from Stella McCartney
9. Dress from Diane von Furstenberg
10. Clutch from Lanvin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar