torsdag den 30. juni 2011

Tivoli






I Tirsdags var jeg i Tivoli med stort set hele min familie. Mine forældre, min søster, min farmor og jeg var der cirka kl. 15 og senere stødte min bror, svigerinde og deres tre børn til. Det var super hyggeligt - fantastisk vejr og ikke for mange mennesker :)

Næste gang jeg skal i Tivoli, skal jeg helt klart prøve restaurant Ultimo - den så simpelthen så hyggelig ud, om den også er god, må tiden vise :) Jeg skal helt klart også nå at se Titanic udstillingen på H. C. Andersen Slottet, før den lukker i december. Et lille tip - kombinere evt. udstillingen med en tur i Tivoli bagefter, for man kan få samlet entre for 150kr. - se evt. mere her.

Tuesday I went to Tivoli with almost my entire family. It was perfect - amazing weather and not too many people :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar