mandag den 6. juni 2011

Prada bags




Jeg er faktisk ikke en taske person - ovenviste samling er næsten min komplette samling. Den bagerste rigtige taske er en jeg har stjålet fra min mor :) Hun brugte den alligevel ikke. Den sorte clutch købte jeg i New York for tre år siden - jeg har elsket den lige siden, og den bliver brugt flittigt og holder sig egentlig overraskende flot. Den turkise (den samme som Charlotte har i Sex and the City) købte jeg i Paris på udsalg, jeg ville ønske, jeg fik brugt den mere, den er så fin, men den er super sart. Og en lille taske til make-up er jo selvfølgelig et must.

I am not really that into bags above shown collection is nearly my entire collection. The big one in the back is one I have stolen from my mother :) She didn't use it anyway. The black clutch I bought in New York tree years ago and I have loved it ever since. The turquoise clutch I bought on sale in Paris a few years ago (it is the same one as Charlotte has in Sex and the City). 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar