torsdag den 23. juni 2011

Paris shopping

Jeg er i øjeblikket i Paris med min søster og en veninde. Vi tog af sted i går morges - hvor hele Paris startede udsalg :) Vi tilbragte dagen i diverse butikker i Saint-Germain-des-pres området + i Bon Marché, hvor vi startede, da det styrtede ned. Det havde jeg jo bestemt ikke regnet med, så paraplyen var blevet hjemme - heldigvis klarede det hurtigt op, og endte med helt fantastisk vejr :) I Bon Marché fik jeg købte noget, som jeg egentlig manglede, og som jeg har ønsket mig lige siden jeg så dem første gang - nemlig musse-morgensko fra Marc Jacobs.

At the moment I'm in Paris with my sister and a friend. Yesterday I bought these slippers from Marc Jacobs :)


Og så købte jeg en nederdel fra Iro / I bought this skirt from Iro


Vi var også lige et smut i Zara, hvor jeg købte disse shorts / I bougth these shorts in Zara


Min søster, som ellers aldrig køber noget, fik også shoppet lidt. Hun købte en rigtig fin bluse fra Zadig & Voltaire og sko fra Chloé.

My sister bought a blouse from Zadig & Voltaire and some shoes from Chloé.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar