fredag den 3. juni 2011

Basics


Jeg er gået i gang med at udskifte hele min basis garderobe - altså sokker, strømpebukser, undertøj og toppe. Jeg bruger faktisk mine toppe fra Samsøe & Samsøe hver dag, så da de havde fri fragt i weekenden kunne man jo ligeså godt købe en ordentlig bunke. Jeg er ikke så god til at få udskiftet basis garderoben løbende, da jeg synes, det er super kedelige ting at bruge penge på, og samtidig er det ikke ting, man sætter højst på ønskelisten til fødselsdag + jul :) - Samtidig gik jeg lidt amok i Wolford butikken i Hørsholm forleden, da de i øjeblikket har -25% på alt!

I'm in the process of replacing my basic wardrobe - meaning socks, tights, underwear and tops. I use my tops from Samsøe & Samsøe every day, so when they offered free delivery this weekend I stocked up. I'm not that good at continuously replacing the basics because I think it's very dull things to spend money on and it is not really on the top of my wishlist for birthdays and Christmas.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar