lørdag den 12. februar 2011

Back from Paris


Hvem har slukket for varmen?? Jeg kom hjem fra Paris sent i går aftes efter en helt fantastisk dag i Paris med +19 grader og fuld sol - forår, men så er det vel altid noget at solen i det mindste skinner i dag. Det var en rigtig god tur, denne gang var det arbejdsrelateret, så det blive ikke til så meget shopping, da vi havde sindssygt travlt, men jeg fik da købt en lille gave til mig selv + til min søster.


Jeg købte en ny notebook, som man jo altid har brug for. Denne har et ret fint plastik overtræk med små lommer.

 

Jeg købte også de her små fine armbånd med dødningehoveder. Det sorte med guld købte jeg til mig selv, og de to andre købte jeg til min søster, men jeg håber, at jeg må låne dem :)
Jeg synes, det er lidt svært at vælge mellem sølv og guld. De fleste smykker jeg har er sølv, men der er nu også noget flot ved guld.
Nu vi er ved dødningehovederne, har jeg helt glemt at vise en lidt sjov ting, jeg bl.a. gav min søster i julegave.


Små hårspænder med dødningehoveder fra Pico til 25 kr. per stk. Det er måske ikke lige nogle man får på hver dag, men de er da lidt sjove. Der var alle mulige forskellige figurer bl.a. pistoler, edderkopper og stjerner, hvis det skulle have nogen interesse.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar