torsdag den 3. februar 2011

Colourful






Vogue Australia March 2011 via Fashion gone rogue
 Jeg er helt vild med de her billeder, nok mest fordi de minder mig om sommer-ferie.
Copenhagen fashion week startede i dag, så jeg har nok valgt at blive syg på det værste tidspunkt. Super spændende tidspunkt på året, men jeg må så tilbringe den på sofaen, hvor jeg oven i feberen, den snottede næse og ømme hals også er ved at få ondt i ryggen - fedt nok, men det kunne vel være værre. Jeg kunne være blevet syg i næste uge. Jeg vil hellere gå glip af fashion week end en tur til Paris.

I love these photos mostly because they remind me of summer vacation.
Copenhagen fashion week started today, so I have chosen a horrible time to be sick. Super exciting time of the year and I have to spend it on the couch, but I guess it could be worse. I could have gotten sick next week. I rather miss fashion week than a trip to Paris.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar