tirsdag den 17. maj 2011

The Victoria & Albert Museum








Jeg har faktisk været på the V&A Museum flere gange, men som regel har det været for at se noget bestemt, lige før lukketid eller bare for at besøge deres gift shop. Denne gang brugte vi lidt mere tid derinde og så blandt andet the British Galleries, hvor jeg aldrig havde været før, og som faktisk gav mig et lidt bedre indtryk af V&A end jeg havde før. Jeg har altid synes, at der var en smule kedeligt, men deres British Galleries var ganske interessante og varieret i forhold til mange af deres andre faste udstillinger. For eksempel er deres udstilling om smedejern ganske stor og uinteressant. :o)

I have been to the V&A several times, but mostly to see something in particular, just before closing time or just to visit their gift shop. This time we spent a little more time there and saw among other things the British Galleries, which I have never seen before. It gave me a better impression of the V&A than I had. I have always found it a little boring, but the British Galleries was quite interesting and varied compared to many of their other permanent exhibitions. For instans their ironwork exhibition is quite large and uninteresting. :o)  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar