onsdag den 11. maj 2011

Added - from London

Alexander McQueen skull bracelet

Så er jeg hjemme fra London igen, efter en dejlig tur med fantastisk vejr, og surprise surprise flere skulls. Jeg har tidligere vist mit hvide Alexander McQueen armbånd på bloggen, men jeg har faktisk ikke brugt det særlig ofte, da det er en bangle og ikke klæder mine andre armbånd, der har mere facon og derfor sidder bedre til på armen. Jeg har derfor længe ledt efter et/flere armbånd, som det passede bedre med og løsningen var jo oplagt, da jeg så det i sort! 

Back from a great trip to London and surprise surprise more skulls. Earlier on I have shown my white Alexander McQueen bracelet on the blog, but I have not worn it much because it is a bangle and don't really go with my other bracelets that have more shape. Therefore I have been looking for one or more bracelets to go with it and the solution was obvious when I saw it in black...I'll buy another one.

Bracelets from Topshop

Bracelets from Topshop

Bracelets from Topshop

Normalt er jeg ikke så meget til stærke farver, men når det kommer til skulls og K'er, synes jeg de er helt fantastiske og en god måde at tilføre et ekstra pift til et outfit.

Normally I don't like bright colours, but when it comes to skulls and K's I think they are great and a good way of lighten up an outfit. 

Movies from HMV

Når jeg er i London køber jeg altid film i HMV. Det er væsentligt billigere end i Danmark, da en ny film derover kun koster omkring 100 kr. Alle disse film kostede ca. 900 kr. herhjemme ville de have kostet ca. 1600 kr. Undskyld min dårlige smag i film :o)

In London I always buy movies in HMV, it is considerably cheaper then in Denmark. Sorry about my poor taste in movies :o)

Magazines, of course...


Sidst jeg var på Louisiana overvejede jeg kraftigt at købe Phaidons Paris guide, da det er en af de guidebøger til Paris, som jeg faktisk ikke har. I London fandt jeg den til 5£, som næsten er halv pris i forhold til Danmark, så den kom også med hjem, desuden skal jeg snart til Paris igen, i juni, jeg er også helt ved at få abstinenser ;o)

Last month I looked at Phaidons Paris guide at Louisiana, since it is one of the Paris guide books I don't actually own. In London it was almost half price compared to the Danish price, so I bought it since I'm going to Paris again in a month it's about time I'm getting withdrawals ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar