søndag den 29. maj 2011

Venice

 

I går så jeg en af de film, som jeg købte i London, nemlig The Tourist. Den er indspillet i Paris, som jeg jo elsker, og Venedig, hvor jeg ikke har været, men som jeg er sikker på, jeg vil synes er intet mindre end fantastisk! Derfor har jeg lige bestilt en lille tur til Venedig til oktober, og jeg glæder mig helt vildt meget. Der er nu noget ved at komme nye steder hen - er allerede gået i gang med guide bogen :)

Yesterday I saw one of the movies I bought in London - The Tourist. It is filmed in Paris, which I love, and Venice, where I have never been but which I am sure I will find spectacular! So I have booked a small trip to Venice in October, and I am hugely excited. I love going to new places - I have already begun studying the guide book :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar