mandag den 16. maj 2011

Skull cushion

Så lige denne pude fra Alexander McQueen på net-a-porter, den er godt nok fin, men synes godt nok, at 462€ er lidt peberet. Jeg har faktisk overvejet at lave en pude eller to med skulls, fordi jeg for et par måneder siden fandt noget stof, som sjovt nok er næsten magen til det fra Alexander McQueen, og så kan det bruges på begge sider :o)

I just saw this very cool skull cushion from Alexander McQueen, but €462 may just be a little too expensive for a cushion. I have actually considered making some cushions with skulls, because I found some fabric some months ago which is suprisingly similar to the fabric used for the Alexander McQueen cushion, and the fabric I have can be used on both sides :o)


2 kommentarer:

  1. Ja den er så flot:) Hvor er det du har fundet noget stof der ligner? Mvh og takker

    SvarSlet
  2. Det er noget fra Italien, som jeg har fundet på en metervarer messe, som jeg ofte kommer på, da jeg er i den branche. Jeg ved desværre ikke om man kan købe det i stof-butikker i DK.

    SvarSlet