mandag den 23. juli 2012

My first Louboutin's




Lørdag d. 7 juli var jeg til min ældste venindes bryllup, som blev holdt på Holckenhavn slot på Fyn. Og to dage inden vidste jeg stadig ikke, hvad jeg skulle have på, eller det vil sige, jeg havde en sort kjole, jeg gerne ville have på (havde spurt bruden om lov), men jeg manglede i den grad nogle sko, som passede til. Jeg har faktisk ikke særlig mange pumps, næsten alle mine sko med høje hæle er støvler, og det var måske ikke lige helt passende til et bryllup på et slot midt om sommeren. Så to dage inden nåede jeg lige ind til byen 30 min. før butikkerne lukkede. Jeg ledte efter pumps i enten sort eller sølv, da jeg synes, det var det, der passede bedst til kjolen. Jeg var forbi Kassandra og Holly Golightly, og bedst som jeg havde opgivet håbet, og var på vej tilbage til min bil, kom jeg forbi Christian Louboutin, og der havde de, de her fantastiske sko - og på udsalg! - Nogle gange er man altså bare heldig. Jeg vidste slet ikke, at Christian Louboutin holdt udsalg, men det skal jeg da bestemt holde øje med i fremtiden :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar