fredag den 20. juli 2012

Fourth day in Paris

Sidste dag i Paris blev brugt i Marais. Vi spiste morgenmad på en lille café, hvor Miss J fra America's next topmodel sad lige ved siden af - lidt sjovt. Han virkede dog noget mindre outreret i virkeligheden. Det, jeg normalt tager til Marais for at se, er L'eclaireur butikken. Jeg har sat lidt billeder af butikken fra L'eclaireur's hjemmeside ind nedenunder. Alle L'eclaireur butikkerne er bestemt et besøg værd, og jeg endte da også med at købe en top/dress fra Ilaria Nistri.





Top/Dress from Ilaria Nistri

Efter L'eclaireur gik vi videre til Merci Merci. Jeg havde nemlig aldrig været der før. Den ligger nemlig ikke lige et sted, jeg normalt lige kommer forbi. Jeg har læst meget om den, bl.a. på andre blogs, om hvor fantastisk den skulle være - men det må jeg indrømme, at jeg havde svært ved at få øje på. Jeg synes faktisk, den var temmelig kedelig, og tror ikke lige at jeg kommer der forbi igen :(

Ingen kommentarer:

Send en kommentar