torsdag den 7. april 2011

Miscellaneous shots from Paris

Jeg fløj med Easy Jet til Paris denne gang. Førhen har jeg altid fløjet med Air France eller SAS, og det bliver nok også dem, jeg holder mig til i fremtiden. Selvom det egentlig fungerede meget godt med Easy Jet, synes jeg ikke, det er i orden, at skulle betale ca. 200 kr. ekstra for at tjekke bagage ind, absolut kun et stk. håndbagage (Det var de især rigtig strege med i Paris, hvor man i den grad blev tjekket, der var heldigvis plads til tasken nede i den super lille kuffert), og ingen faste pladser!!? - Top underligt. Alt i alt synes jeg ikke, man sparer noget.
Et lille billede fra Ralph's gårdhave, absolut et besøg værd. (Ralph Lauren's restaurant)
Vi var en smule kulturelle, selvom vi aldrig nåede ind i selve Louvre, gik vi både forbi Notre Dame og Louvre :)
Vi var også et smut forbi Laduree.
Vi prøvede også Armani's restaurant, men den synes jeg ikke rigtig, der var noget ved, men det var en dejlig rosé vin :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar