tirsdag den 26. april 2011

Borough Market





Sidst jeg var i London havde min veninde planlagt at vi skulle se Borough Market, som er Londons mest anerkendte mad marked, og virkelig et besøg værd. Udover boder med alverdens madvarer, frugt, grønsager, svampe, ost, fisk, kød, oliven, pesto, vin, brød og kager, er der også restauranter der har slået sig ned her, så man kan nyde de friske råvarer. Jeg købte selv noget pesto, mange af de andre varer kan nemlig være svære at transportere hjem i en kuffert. Jeg havde travlt med smagsprøverne og at se på det hele, så jeg fik desværre ikke taget nogle billeder selv, disse er fundet på nettet.

Last time I was in London my friend had planed that we should see Borough Market, which is London’s most renowned food market and really worth a visit. There are stalls selling all sorts of food, fruits, vegetables, mushrooms, cheese, fish, meat, olives, pesto, wine, bread and cakes and also restaurants so you can enjoy the fresh produce. I bought some pesto since many of the other products can be difficult to bring home in a suitcase. I was busy tasting the samples and looking at everything, so unfortunately I didn’t take any pictures, these were found online. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar