tirsdag den 19. april 2011

London, baby!



Om ca. 3 uger skal jeg til London sammen med min søster for at besøge vores ældste veninde, som vi har kendt i over 20 år. Hun har boet i London i 5-6 år nu, og det er luksus at have sin egen guide, når man er på storbystur. Før hun flyttede derover synes jeg ikke særlig godt om London, men hun er rigtig god til at finde sjove ting, man skal se eller gode restauranter, som man skal prøve. Jeg synes, at der er mange virkelig gode restauranter i London i forhold til København og Paris. Jeg glæder mig til at se, hvad hun har fundet på denne gang. Jeg har lavet et par London inspirerede indlæg til bloggen de næste par dage, men der kommer meget mere, når jeg har været af sted.

In about 3 weeks I’m going to London with my sister to visit our oldest friend, whom we have known for over 20 years. She has lived in London for 5-6 years now and it is great to have our own guide when we are there. Before she moved there I didn’t really like London, because I didn’t really know it. She is really good at finding fun things to see and good restaurants to try. There are so many good restaurants in London compared to Copenhagen and Paris. I look forward to seeing what she has planed this time. I have made a couple of London-inspired posts for the blog for the next few days, but I will post a lot more when I have been there.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar