lørdag den 9. april 2011

David Hockney - Me draw on iPad






I torsdags var jeg på Louisiana med min søster for at se deres nye udstilling med David Hockney - Me draw on iPad - den burde måske have heddet iDraw on iPad :)
De sidste par år har David Hockney tegnet på sin iPhone + iPad, og det er der kommet en hel del billeder ud af, som nu er udstillet. Personligt synes jeg, det er noget af det flotteste, jeg nogensinde har set på Louisiana. Jeg var især ret vild med blomster motiverne :) Det eneste minus var, at det burde have været en meget større udstilling. Der var ca. 20 iPhones og iPads + nogle store projektioner, hvor billederne skiftede indimellem, så man følte lidt, at man ikke fik set det hele. Jeg skal helt klart se den igen, og eftersigende vil David Hockney i løbet af udstillingsperioden sende nye iPad tegninger via email til udstillingen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar