torsdag den 22. september 2011

Wedensday in Paris

Hele dagen i går blev tilbragt på Premiere Vision. Vi tog afsted kl. 09.30, og var først tilbage kl. 18.30. Messen ligger faktisk lidt langt væk - kun et stop fra lufthavnen med toget. På vejen til togstationen var der hængt nogle super flotte billeder op langs Luxembourg haven.






Jeg har ikke rigtig taget nogle billeder fra Premiere Vision, for det er faktisk ikke rigtig tilladt i hvert fald ikke der, hvor der er noget spændende at tage billeder af :(
Da vi var inde og kigge på nye ting hos en af vores metervarer leverandører, kom hele teamet fra ZARA, som er en af deres allerstørste kunder, for når de køber metervarer, er det flere hundrede tusind meter, det drejer sig om.

Da vi kom hjem, nåede jeg lige i Zadig & Voltaire, inden de lukkede. Jeg havde nemlig lovet at købe en bluse til min søster, men så blev man vist lige lidt fristet til også at købe noget til sig selv :)
- den nederste er den til min søster.




Og lige lidt billeder af Paris by night :)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar