mandag den 26. september 2011

Thursday in Paris

Torsdagen blev primært brugt i diverse butikker med en temlig lang frokost pause på Ralph's, så nu kan jeg vist godt undvære Ralph's det næste stykke tid. Næste gang jeg skal til Paris, tror jeg, at jeg skal prøve Costes' relativt nye restaurant i Saint Germain des Pres - La Societe - det ser i hvert fald spændende ud.


Efter frokosten stod programmet på Bon Marché - tror det er mit ynglings stormagasin, og så har de åbent til kl. 21.00 torsdag + fredag.


De havde faktisk indrettet en afdeling - So London - kun med engelske ting, som var ret fin.




 I deres undertøjs-afdeling faldt vi over et event for Triumph som fejre deres 150 års jubilæum i øjeblikket, hvor Helena Christensen deltog - hold op, hvor er hun bare flot!


I sko afdelingen forelskede jeg i de her glitter sneakers fra Miu Miu, desværre var de udsolgt i hele Paris i min størrelse :( - har i den grad tænkt mig, at det er det første, jeg skal kigge efter, når jeg skal til Venedig på mandag.


Jeg kom dog ikke tomhændet ud af skoafdelingen. Jeg købte nemlig de her støvler fra Stuart Weitzman.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar