mandag den 28. marts 2011

Paris for the third time in three months? - Well, why not!


Jubiiii!!! I eftermiddag skal jeg til Paris igen. Okay, det var bestemt ikke meningen, men når ens veninde ringer en død kedelig søndag, og spørger om man ikke vil med til Paris - siger man ikke nej, vel?
Det er måske lidt i overkanten, men denne her tur bliver nu alligevel lidt anderledes, da det er meningen, at det skal være ren afslapning. Normalt når jeg er i Paris er det pga. arbejde eller udsalg - hyggeligt, men bestemt ikke afslappende.
Vi har ikke så mange planer, udover at vi begge to gerne vil på Louvre, hvor jeg kun har været en gang, da jeg var 11 år og jeg tror måske ikke lige, jeg var modtagelig overfor det på det tidspunkt - gik mere op i at finde udgangen. Jeg håber, jeg har lidt mere tålmodighed denne gang :)
Jeg regner ikke med, at det bliver til så meget shopping denne gang. Det håber jeg i hvert fald ikke for min økonomiske situation, for denne rejse var ikke medregnet i mit budget, men det er derimod en rejse til London i maj + en tur til Paris igen til udsalget i juni - ups!
Jeg har dog stærkt overvejet at købe en af Furla's Candy bags, men jeg er ikke sikker på farven....orange eller kobolt blå?

                
                            

Ingen kommentarer:

Send en kommentar