onsdag den 16. marts 2011

May West quotes

Jeg ved egentlig ikke hvorfra eller hvorfor, jeg har en bog med May West citater, men den er ganske underholdende. Jeg synes lige, jeg ville dele nogle af mine favoritter:

Between two evils, I always pick the one I never tried before.”

“A dame that knows the ropes isn't likely to get tied up.”

A woman in love can't be reasonable - or she probably wouldn't be in love.

“Don't keep a man guessing too long - he's sure to find the answer somewhere else.

“Every man I meet wants to protect me. I can't figure out what from.”

“I believe that it's better to be looked over than it is to be overlooked.”

“I never worry about diets. The only carrots that interest me are the number you get in a diamond.

“I see you're a man with ideals. I better be going before you've still got them.”

I speak two languages, Body and English.

I used to be Snow White, but I drifted.”

I'm no model lady. A model's just an imitation of the real thing.”

“Look your best - who said love is blind?”

“Marriage is a great institution, but I'm not ready for an institution.”

“When I'm good I'm very, very good, but when I'm bad, I'm better.”

“You only live once, but if you do it right, once is enough.”


Der er blevet en smule mere kedeligt på min blog på det seneste, hvilket jeg er virkelig ked af, men jeg har desværre umenneskeligt travlt på mit arbejde i øjeblikket. Der er to af mine kollegaer, som har sygemeldt sig, så nu sidder jeg med tre personers arbejde, hvilket resultere i ca. 14 timers arbejdsdage :(

Ingen kommentarer:

Send en kommentar