mandag den 27. december 2010

Paris

erin wasson6 Erin Wasson by Santiago Esteban for <em>Elle Spain</em> January 2011


Nu er der kun 18 dage til jeg skal til Paris :) Min søster og jeg har en tradition; vi tager til Paris, når der er udsalg (altså 2 gange årligt). Derudover kan det også hænde, at en enkelt eller to forretningsrejser går til Paris. Derfor plejer jeg at være i Paris 2-4 gange årligt, men der er sket det forfærdelige, at det er et helt år siden, jeg var i Paris sidst. Jeg har abstinenser -  kan næsten ikke vente :)

In 18 days I'm going to Paris :) My sister and I have a tradition; we go to Paris for the sale (so twice each year). It also happens that one or two business trips brings me to Paris each year which means that I'm in Paris 2-4 times each year, but the last time I was in Paris was exactly one year ago - oh the horror - so I can hardly wait :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar