torsdag den 30. december 2010

O'fficiel accessories s/s 2011


I går købte jeg det nye O'fficiel accessories blad til min søster, som jeg havde lovet hende i julegave, men man kunne bare først købe det i går, så en lidt forsinket julegave. At kigge i det er lidt ligesom at kigge i legetøjs-kataloger, da man var barn - man vil jo have det hele :) Men faktisk var der ikke nær så meget, jeg var ved at dø over, som der plejer at være, men det er vist også kun godt - for min økonomi i hvert fald. Det var alt sammen meget inspireret af 50'erne og 60'erne med mange pangfarver og overraskende meget kurveflet. 

Yesterday I bought the new O'fficiel accessories magazine for my sister which I had promised to buy for her for Christmas but I couldn't buy it until now - I guess there is nothing wrong with a delayed Christmas present as long as you get it. Usually I pretty much want it all but this season I am not super thrilled but at least it's great for my checking account - I guess. It's all very inspired by 50's and 60's with a lot of bright colours and basketry.

 

1. Bag from Dsquared, 2. Booties from Dior, 3. Boots from Dior, 4. Bag from Hermes, 5. Flats from Dior, 6. Clutch from Dsquared, 7. Bag from Stella McCartney, 8. Bag from Balenciaga. 

Prada

Balenciaga

Marc Jacobs
Above are some of my favourites from the spring-summer 2011 season :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar