mandag den 29. november 2010

So cute


Ifølge min søster vanker der ingen julegave, før jeg har givet hende en fødselsdagsgave, hvilket måske nok er relativt fair, når hun nu havde fødselsdag i august :) Men hun var i New York på sin fødselsdag, er det måske ikke gave nok i sig selv? Indtil videre har jeg fået købt denne lille nøglering til hende i Kassandra, men hun forventer nok lidt mere, så jeg må hellere snart få taget mig sammen, hvis jeg skal have en julegave :) 

According to my sister I won't be getting any Christmas present from her until I give her a birthday gift, which is relatively fair since her birthday was in August :) But she was in New York on her birthday isn't that gift enough? So far I have bought this little key-ring for her in a shop called Kassandra, but she probably expects more than that, so I better move it if I want a Christmas present :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar