søndag den 19. september 2010

I miss Paris




Jeg har nok været i Paris 24 gange, højst sandsynligt flere I've lost count :)
Det er snart 1 år siden, jeg var der sidst, og jeg savner det helt vildt. Jeg elsker stemningen i Paris, som jeg synes er noget helt specielt. Jeg har allerede planlagt 2 rejser til Paris til næste år. En gang om året er ikke nok. Skal nok lige fortælle at mange af mine Paris besøg er forretningsrejser. Business and pleasure ;)

I've probably been in Paris 24 times, most likely more I've lost count :)
The last time I was there is almost 1 year ago and I miss it like crazy. I love the atmosphere in Paris which I think is really extraordinary. I've already planed 2 trips to Paris next year. Once a year is simply not enough. I should probably tell that many of my trips to Paris have been business trips. Business and pleasure ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar